Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu przedstawia Sprawozdanie finansowe za rok 2020. Sprawozdanie obejmuje Bilans, Rachunek zysków i strat oraz Informację dodatkową.

bravoWprowadzenie stopnia alarmowego BRAVO ma w praktyce dla zwykłych obywateli znaczenie relatywnie niskie, choć może się wiązać z pewnymi niedogodnościami. Nie ma żadnego powodu do paniki czy większych obaw, choć nieodpowiedzialnym byłoby też zachęcanie do braku czujności. W teorii zagrożenie atakiem terrorystycznym pozostaje realne i trudno je bagatelizować, mając na uwadze toczącą się wojnę tuż za krajową granicą.

W stopniu alarmowym BRAVO należy liczyć się z następującymi działaniami ze strony służb:

  • prowadzenie przez Policję, Straż Graniczną lub Żandarmerię Wojskową wzmożonej kontroli dużych skupisk ludzkich;
  • prowadzenie wzmożonej kontroli obiektów użyteczności publicznej oraz innych obiektów potencjalnie mogących stać się celem ataków terrorystycznych;
  • zapewnienie dostępności w trybie alarmowym członków personelu wyznaczonego do wdrażania procedur działania na wypadek zadania o charakterze terrorystycznym;
  • ostrzeżenie personelu o możliwych zagrożeniach;
  • obowiązek noszenia broni długiej oraz kamizelek kuloodpornych przez umundurowanych funkcjonariuszy lub żołnierzy bezpośrednio realizujących zadania związane z zabezpieczeniem miejsc i obiektów, które potencjalnie mogą stać się celem zdarzenia o charakterze terrorystycznym;
  • dodatkowe kontrole pojazdów, osób oraz budynków publicznych w rejonach zagrożonych;
  • wzmocnienie ochrony środków komunikacji publicznej oraz ważnych obiektów publicznych;
  • wprowadzenie zakazów wstępu do przedszkoli, szkół i uczelni osobom postronnym.

stopnie

 Baner reklama 150

Na wszystkie wydarzenia w ramach festiwalu Arts of Narol 2021 obowiązuje rezerwacja miejsc. Wejściówki są płatne w wysokości 10 zł za jedno miejsce, a karnet na cztery wydarzenia kosztuje 30 zł. Opłaty są potwierdzeniem rezerwacji i należy ich dokonać niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji internetowej bądź telefonicznej na nr konta: 20 9103 0001 0000 0200 2001 0001, tytułem wpłaty wpisując: imię i nazwisko, liczbę biletów i datę koncertu. Rezerwacje oraz przyjmowanie wpłat kończymy 8 września 2021 o godzinie 12.00. Wpłaty dokonane w późniejszym terminie nie będą brane pod uwagę ze względów technicznych (księgowanie odbywa się z różnym opóźnieniem i nie można ich zweryfikować w dniu koncertu).

Liczba miejsc siedzących w CK-W: 100

Linki do rezerwacji internetowej:

Arts of Narol 2021- 9 września: Joanna Baran- Marczydło "Niegrzeczne wiersze"

Arts of Narol 2021- 10 września Piotr Rodowicz i Przyjaciele "Seweryn Krajewski Smooth Jazz"

Arts of Narol 2021- 11 września Krzysztof Ścierański Quartet

Arts of Narol 2021- 12 września Władysław Kłosiewicz "Mistrzowski Recital Klawesynowy"

Arts of Narol 2021- karnety

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) informujemy, że przetwarzamy dane osobowe.

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gminny Ośrodek Kultury w Narolu reprezentowany przez Dyrektora. Z Administratorem Danych osobowych można się kontaktować: listownie, na adres: ul. Warszawska 27, 37-610 Narol, za pośrednictwem poczty e – mail, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować listownie, na adres: listownie, na adres: ul. Warszawska 27, 37-610 Narol, za pośrednictwem poczty e – mail, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą do celów związanych z prowadzoną korespondencją w formie tradycyjnej bądź e – mail w zależności od jej zakresu, np. odpowiedzi na Państwa wniosek lub skargę (art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny spoczywający na administratorze).

4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu Państwa danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, podmioty przetwarzające na podstawie wiążących umów powierzenia lub inni administratorzy danych przetwarzający Państwa dane we własnym imieniu takie jak: podmioty świadczące usługi informatyczne i hostingowe, podmioty świadczące pomoc prawną, lub inne podmioty świadczące usługi doradcze, audytowe, oraz prowadzące działalność pocztową i kurierską.

5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres określony właściwymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa z uwzględnieniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów, tj. Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r., o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

6. Przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych, prawo do sprostowania (poprawienia) danych, w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych - z zastrzeżeniem odrębnych przepisów, które mogą ograniczyć lub wyłączyć poszczególne prawa wskazane powyżej. Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy Państwa zdaniem dane osobowe są przetwarzane w sposób niezgodny z obowiązującym prawem. Organem nadzorczym w kwestii ochrony danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z obowiązujących przepisów prawa.

8. Państwa dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.

W związku z obowiązującymi ciągle obostrzeniami związanymi z organizacją imprez plenerowych przed wejściem na teren imprezy rozdawane będą wejściówki w celu kontroli ilości osób obecnych na Jarmarku.W trakcie Dni Narola obowiązuje limit osób obecnych na terenie imprezy- 250 osób nie licząc osób zaszczepionych.

Wejściówki są darmowe.

W tej części Biuletynu udostępniamy ogólne informacje o Gminnym Ośrodku Kultury: adresy, dane rejestrowe, status prawny, przedmiot i zakres działania GOK w Narolu.

Więcej o: Podstawowe informacje

Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania Naszej Instytucji.

Więcej o: Podstawy prawne

W tym dziale zgromadziliśmy informacje o uchwałach, zasadach, regulaminach i innych przepisach, jakim podlega działalność Naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.

Więcej o: Prawo lokalne

Na tej stronie znajdą Państwo Statut Naszej Instytucji oraz przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Naszej Instytucji.

Więcej o: Statut i regulaminy

W dziale Organizacja znajdą Państwo informacje o strukturze organizacyjnej Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu, władzach oraz wszystkich jednostkach i komórkach organizacyjnych GOK.

Więcej o: Organizacja

W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe kadry Naszej Instytucji zobowiązanej do składania i udostępniania takich oświadczeń.

Więcej o: Oświadczenia majątkowe

W dziale Programy i raporty znajdą Państwo informacje o zamierzeniach Naszej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych i okresowych oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.

Więcej o: Programy i raporty

W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Naszej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Nasza Instytucja.

Więcej o: Finanse i mienie

W tym dziale znajdą Państwo sprawozdania finansowe Naszej Instytucji, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych ze źródeł publicznych.

Więcej o: Sprawozdania finansowe

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Naszej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

Więcej o: Załatwianie spraw

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

Więcej o: O BIP

Na tej stronie znajdą Państwo odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Naszej Instytucji.

Więcej o: Pomoc BIP

W tym dziale znajdą Państwo zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Naszej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

Więcej o: Ogłoszenia

Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.

Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)

Więcej o: Zamówienia publiczne

Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.

Więcej o: Zamówienia do 30 tysięcy euro

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Naszej Instytucji.

Więcej o: Praca w Naszej Instytucji

W tym dziale zamieszczamy różne oficjalne komunikaty i obwieszczenia z zakresu działalności Naszej Instytucji.

Więcej o: Obwieszczenia i komunikaty