BIP
Zarządzenia w załączniku.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: demo: kds
- Wytworzony przez: demo: kds (demo: kds)
- Nadrzędna kategoria: Organizacja
- Kategoria: Uchwały i zarządzenia
- Odsłony: 90
Regulamin rajdu "W poszukiwaniu muszelek z morza mioceńskiego" pdf <<<
REGULAMIN RAJDU PIESZEGO W POSZUKIWANIU MUSZELEK Z MORZA MIOCEŃSKIEGO ORGANIZATORZY
1. Organizatorami rajdu są: Gminny Ośrodek Kultury w Narolu. Partnerami wydarzenia są Burmistrz Miasta i Gminy Narol - Arkadiusz Mroczek, Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Hucie Różanieckiej, Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna.
CELE RAJDU
2. Rajd skierowany jest do wszystkich miłośników aktywnego wypoczynku, a w szczególności turystyki pieszej.
3. Celem rajdu jest propagowanie aktywnego spędzania czasu wolnego poprzez turystykę pieszą wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych, propagowanie atrakcji turystycznych Roztocza, propagowanie historii oraz promocja imprezy pn. „Kraina Roztocze - Weź drugi oddech” odbywającej w ramach dofinansowania z budżetu Województwa Podkarpackiego promującej krainę turystyczną Roztocze.
TERMIN I LIMITY UCZESTNIKÓW
4. Rajd odbędzie się w dniu 16 czerwca 2024 roku.
5. W rajdzie może wziąć udział max. 60 osób.
WARUNKI UCZESTNICTWA
6. W rajdzie może wziąć udział każda osoba pełnoletnia, której stan zdrowia nie uniemożliwia podjęcia próby przejścia trasy. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w rajdzie wyłącznie za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego oraz pod opieką osoby pełnoletniej.
7. Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie udziału poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie https://docs.google.com/forms/d/1OYQVYyrMXouNb9mKn7bMC16bGcKgJ4N7YjIVeuD9pek / do dnia 13 czerwca 2024 r. lub do wyczerpania się miejsc.
8. Po otrzymaniu zgłoszenia Organizator potwierdzi uczestnikowi drogą mailową udział w rajdzie oraz w przypadku uczestnictwa osób niepełnoletnich prześle drogą mailową zgodę rodzica/opiekuna prawnego, którą należy wypełnić i dostarczyć Organizatorowi w dniu rajdu. Każdy uczestnik zobowiązany jest w dniu rajdu do podpisania własnoręcznym podpisem listy obecności co jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków niniejszego regulaminu.
9. Uczestnictwo w rajdzie jest nieodpłatne.
KWESTIE ORGANIZACYJNE
10. Trasa rajdu ma długość ok. 2 km.
11. Start oraz meta rajdu znajdują się przy Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Hucie Różanieckiej (https://goo.gl/maps/U3vQcx9jAJcq6m6x9?coh=178571&entry=tt).
12. Rajd rozpoczyna się o godz. 10:00. Planowanie zakończenie ok. 14:00.
13. Organizator zapewnia ciepły poczęstunek na mecie rajdu.
14. Rajd nie jest wyścigiem. Na początku trasę prowadzi pilot - przewodnik, a zamyka pilot - zamykający.
15. Udział w rajdzie jest dobrowolny, każdy uczestnik bierze udział w rajdzie na swoją odpowiedzialność.
16. Organizator Rajdu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne urazy jakich doznają uczestnicy imprezy podczas rajdu. Akceptując zasady regulaminu, uczestnik zwalnia Organizatora z odpowiedzialności za ewentualne doznane urazy wskutek nieszczęśliwego wypadku podczas rajdu.
17. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ruchu drogowego oraz przepisów obowiązujących na terenie lasów państwowych w czasie przebywania na ich terenie.
18. Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas pokonywania trasy oraz stosowania się do wszelkich poleceń przewodnika rajdu i służby organizacyjnej.
19. Organizator zastrzega sobie prawo do wycofania uczestnika z trasy w przypadku naruszenia lub złamania warunków regulaminu.
20. Każdy uczestnik dokonujący zapisu poprzez formularz zgłoszeniowy zostanie ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie danych podanych w formularzu zgłoszeniowym.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
21. Wszyscy uczestnicy Rajdu wyrażają zgodę na publikację ich wizerunków w relacjach z przebiegu Rajdu, zamieszczonych w mediach oraz materiałach promocyjnych Organizatora.
22. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Rajdu o czym poinformuje uczestników.
23. Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia, zmiany lub odwołania rajdu ze względu na niekorzystne warunki meteorologiczne lub kwestie bezpieczeństwa
- Szczegóły
- Udostępniony przez: demo: kds
- Wytworzony przez: demo: kds (demo: kds)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Obwieszczenia i komunikaty
- Odsłony: 220
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu przedstawia Sprawozdanie finansowe za rok 2022. Sprawozdanie obejmuje Rachunek zysków i strat oraz Informację dodatkową. Dokumenty w załączniku
- Szczegóły
- Udostępniony przez: demo: kds
- Wytworzony przez: demo: kds (demo: kds)
- Nadrzędna kategoria: Finanse i mienie
- Kategoria: Sprawozdania finansowe
- Odsłony: 143
Sprawozdanie finansowe za rok 2023
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu przedstawia Sprawozdanie finansowe za rok 2023. Sprawozdanie obejmuje Rachunek zysków i strat oraz Informację dodatkową. Dokumenty w załączniku
Karta informacyjna dokumentu
- Nazwa:
- Sprawozdanie finansowe Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu za rok 2023.
- Ustanowione dnia:
- 31 grudnia 2023
- Podmiot stanowiący:
- Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu
- Przechowuje:
- Główna Księgowa Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu
- Dostępność danych:
- Nie ma ograniczeń w dostępie do danych
- Tekst - treść:
- załączniki
- Szczegóły
- Udostępniony przez: demo: kds
- Wytworzony przez: demo: kds (demo: kds)
- Nadrzędna kategoria: Finanse i mienie
- Kategoria: Sprawozdania finansowe
- Odsłony: 127
Wprowadzenie stopnia alarmowego BRAVO ma w praktyce dla zwykłych obywateli znaczenie relatywnie niskie, choć może się wiązać z pewnymi niedogodnościami. Nie ma żadnego powodu do paniki czy większych obaw, choć nieodpowiedzialnym byłoby też zachęcanie do braku czujności. W teorii zagrożenie atakiem terrorystycznym pozostaje realne i trudno je bagatelizować, mając na uwadze toczącą się wojnę tuż za krajową granicą.
W stopniu alarmowym BRAVO należy liczyć się z następującymi działaniami ze strony służb:
- prowadzenie przez Policję, Straż Graniczną lub Żandarmerię Wojskową wzmożonej kontroli dużych skupisk ludzkich;
- prowadzenie wzmożonej kontroli obiektów użyteczności publicznej oraz innych obiektów potencjalnie mogących stać się celem ataków terrorystycznych;
- zapewnienie dostępności w trybie alarmowym członków personelu wyznaczonego do wdrażania procedur działania na wypadek zadania o charakterze terrorystycznym;
- ostrzeżenie personelu o możliwych zagrożeniach;
- obowiązek noszenia broni długiej oraz kamizelek kuloodpornych przez umundurowanych funkcjonariuszy lub żołnierzy bezpośrednio realizujących zadania związane z zabezpieczeniem miejsc i obiektów, które potencjalnie mogą stać się celem zdarzenia o charakterze terrorystycznym;
- dodatkowe kontrole pojazdów, osób oraz budynków publicznych w rejonach zagrożonych;
- wzmocnienie ochrony środków komunikacji publicznej oraz ważnych obiektów publicznych;
- wprowadzenie zakazów wstępu do przedszkoli, szkół i uczelni osobom postronnym.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Grzegorz Patałuch
- Wytworzony przez: Grzegorz Patałuch (obsługa internetowa)
- Nadrzędna kategoria: Ogłoszenia
- Kategoria: Obwieszczenia i komunikaty
- Odsłony: 629
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 17
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 3
W tej części Biuletynu udostępniamy ogólne informacje o Gminnym Ośrodku Kultury: adresy, dane rejestrowe, status prawny, przedmiot i zakres działania GOK w Narolu.
Podstawy prawne Liczba artykułów: 2
Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania Naszej Instytucji.
Prawo lokalne Liczba artykułów: 1
W tym dziale zgromadziliśmy informacje o uchwałach, zasadach, regulaminach i innych przepisach, jakim podlega działalność Naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.
Statut i regulaminy Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdą Państwo Statut Naszej Instytucji oraz przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Naszej Instytucji.
Organizacja Liczba artykułów: 2
W dziale Organizacja znajdą Państwo informacje o strukturze organizacyjnej Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu, władzach oraz wszystkich jednostkach i komórkach organizacyjnych GOK.
Uchwały i zarządzenia Liczba artykułów: 1
W tym dziale publikowane są uchwały, zarządzenia, stanowiska w sprawach publicznych podjęte przez władze Naszej Instytucji.
Oświadczenia majątkowe Liczba artykułów: 1
W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe kadry Naszej Instytucji zobowiązanej do składania i udostępniania takich oświadczeń.
Programy i raporty Liczba artykułów: 0
W dziale Programy i raporty znajdą Państwo informacje o zamierzeniach Naszej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych i okresowych oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Finanse i mienie Liczba artykułów: 4
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Naszej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Nasza Instytucja.
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 4
W tym dziale znajdą Państwo sprawozdania finansowe Naszej Instytucji, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych ze źródeł publicznych.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 0
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Naszej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
O BIP Liczba artykułów: 6
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
Informacje prawne Liczba artykułów: 1
Pomoc BIP Liczba artykułów: 5
Na tej stronie znajdą Państwo odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Naszej Instytucji.
Ogłoszenia Liczba artykułów: 11
W tym dziale znajdą Państwo zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Naszej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 0
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Zamówienia do 30 tysięcy euro Liczba artykułów: 0
Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.
Praca w Naszej Instytucji Liczba artykułów: 0
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Naszej Instytucji.
Obwieszczenia i komunikaty Liczba artykułów: 11
W tym dziale zamieszczamy różne oficjalne komunikaty i obwieszczenia z zakresu działalności Naszej Instytucji.