Zarządzenia w załączniku.

444487836 850415990446812 8192068495467982558 n

 Regulamin rajdu "W poszukiwaniu muszelek z morza mioceńskiego" pdf <<<

REGULAMIN RAJDU PIESZEGO W POSZUKIWANIU MUSZELEK Z MORZA MIOCEŃSKIEGO ORGANIZATORZY

1. Organizatorami rajdu są: Gminny Ośrodek Kultury w Narolu. Partnerami wydarzenia są Burmistrz Miasta i Gminy Narol - Arkadiusz Mroczek, Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Hucie Różanieckiej, Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna.

CELE RAJDU

2. Rajd skierowany jest do wszystkich miłośników aktywnego wypoczynku, a w szczególności turystyki pieszej.
3. Celem rajdu jest propagowanie aktywnego spędzania czasu wolnego poprzez turystykę pieszą wśród dzieci, młodzieży i osób dorosłych, propagowanie atrakcji turystycznych Roztocza, propagowanie historii oraz promocja imprezy pn. „Kraina Roztocze - Weź drugi oddech” odbywającej w ramach dofinansowania z budżetu Województwa Podkarpackiego promującej krainę turystyczną Roztocze.

TERMIN I LIMITY UCZESTNIKÓW

4. Rajd odbędzie się w dniu 16 czerwca 2024 roku.
5. W rajdzie może wziąć udział max. 60 osób.

WARUNKI UCZESTNICTWA

6. W rajdzie może wziąć udział każda osoba pełnoletnia, której stan zdrowia nie uniemożliwia podjęcia próby przejścia trasy. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w rajdzie wyłącznie za pisemną zgodą rodzica/opiekuna prawnego oraz pod opieką osoby pełnoletniej.
7. Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie udziału poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie https://docs.google.com/forms/d/1OYQVYyrMXouNb9mKn7bMC16bGcKgJ4N7YjIVeuD9pek / do dnia 13 czerwca 2024 r. lub do wyczerpania się miejsc.
8. Po otrzymaniu zgłoszenia Organizator potwierdzi uczestnikowi drogą mailową udział w rajdzie oraz w przypadku uczestnictwa osób niepełnoletnich prześle drogą mailową zgodę rodzica/opiekuna prawnego, którą należy wypełnić i dostarczyć Organizatorowi w dniu rajdu. Każdy uczestnik zobowiązany jest w dniu rajdu do podpisania własnoręcznym podpisem listy obecności co jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków niniejszego regulaminu.
9. Uczestnictwo w rajdzie jest nieodpłatne.

KWESTIE ORGANIZACYJNE

10. Trasa rajdu ma długość ok. 2 km.
11. Start oraz meta rajdu znajdują się przy Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Hucie Różanieckiej (https://goo.gl/maps/U3vQcx9jAJcq6m6x9?coh=178571&entry=tt).
12. Rajd rozpoczyna się o godz. 10:00. Planowanie zakończenie ok. 14:00.
13. Organizator zapewnia ciepły poczęstunek na mecie rajdu.
14. Rajd nie jest wyścigiem. Na początku trasę prowadzi pilot - przewodnik, a zamyka pilot - zamykający.
15. Udział w rajdzie jest dobrowolny, każdy uczestnik bierze udział w rajdzie na swoją odpowiedzialność.
16. Organizator Rajdu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne urazy jakich doznają uczestnicy imprezy podczas rajdu. Akceptując zasady regulaminu, uczestnik zwalnia Organizatora z odpowiedzialności za ewentualne doznane urazy wskutek nieszczęśliwego wypadku podczas rajdu.
17. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ruchu drogowego oraz przepisów obowiązujących na terenie lasów państwowych w czasie przebywania na ich terenie.
18. Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas pokonywania trasy oraz stosowania się do wszelkich poleceń przewodnika rajdu i służby organizacyjnej.
19. Organizator zastrzega sobie prawo do wycofania uczestnika z trasy w przypadku naruszenia lub złamania warunków regulaminu.
20. Każdy uczestnik dokonujący zapisu poprzez formularz zgłoszeniowy zostanie ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie danych podanych w formularzu zgłoszeniowym.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

21. Wszyscy uczestnicy Rajdu wyrażają zgodę na publikację ich wizerunków w relacjach z przebiegu Rajdu, zamieszczonych w mediach oraz materiałach promocyjnych Organizatora.
22. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Rajdu o czym poinformuje uczestników.
23. Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia, zmiany lub odwołania rajdu ze względu na niekorzystne warunki meteorologiczne lub kwestie bezpieczeństwa

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu przedstawia Sprawozdanie finansowe za rok 2022. Sprawozdanie obejmuje Rachunek zysków i strat oraz Informację dodatkową. Dokumenty w załączniku

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu przedstawia Sprawozdanie finansowe za rok 2023. Sprawozdanie obejmuje Rachunek zysków i strat oraz Informację dodatkową. Dokumenty w załączniku

Karta informacyjna dokumentu

Nazwa:
 Sprawozdanie finansowe Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu za rok 2023.
Ustanowione dnia:
 31 grudnia 2023
Podmiot stanowiący:
 Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu
Przechowuje:
 Główna Księgowa Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu
Dostępność danych:
 Nie ma ograniczeń w dostępie do danych
Tekst - treść:
 załączniki

bravoWprowadzenie stopnia alarmowego BRAVO ma w praktyce dla zwykłych obywateli znaczenie relatywnie niskie, choć może się wiązać z pewnymi niedogodnościami. Nie ma żadnego powodu do paniki czy większych obaw, choć nieodpowiedzialnym byłoby też zachęcanie do braku czujności. W teorii zagrożenie atakiem terrorystycznym pozostaje realne i trudno je bagatelizować, mając na uwadze toczącą się wojnę tuż za krajową granicą.

W stopniu alarmowym BRAVO należy liczyć się z następującymi działaniami ze strony służb:

  • prowadzenie przez Policję, Straż Graniczną lub Żandarmerię Wojskową wzmożonej kontroli dużych skupisk ludzkich;
  • prowadzenie wzmożonej kontroli obiektów użyteczności publicznej oraz innych obiektów potencjalnie mogących stać się celem ataków terrorystycznych;
  • zapewnienie dostępności w trybie alarmowym członków personelu wyznaczonego do wdrażania procedur działania na wypadek zadania o charakterze terrorystycznym;
  • ostrzeżenie personelu o możliwych zagrożeniach;
  • obowiązek noszenia broni długiej oraz kamizelek kuloodpornych przez umundurowanych funkcjonariuszy lub żołnierzy bezpośrednio realizujących zadania związane z zabezpieczeniem miejsc i obiektów, które potencjalnie mogą stać się celem zdarzenia o charakterze terrorystycznym;
  • dodatkowe kontrole pojazdów, osób oraz budynków publicznych w rejonach zagrożonych;
  • wzmocnienie ochrony środków komunikacji publicznej oraz ważnych obiektów publicznych;
  • wprowadzenie zakazów wstępu do przedszkoli, szkół i uczelni osobom postronnym.

stopnie

W tej części Biuletynu udostępniamy ogólne informacje o Gminnym Ośrodku Kultury: adresy, dane rejestrowe, status prawny, przedmiot i zakres działania GOK w Narolu.

Więcej o: Podstawowe informacje

Na tej stronie znajdują się skróty do działów o aktach prawnych regulujących podstawy działania Naszej Instytucji.

Więcej o: Podstawy prawne

W tym dziale zgromadziliśmy informacje o uchwałach, zasadach, regulaminach i innych przepisach, jakim podlega działalność Naszej Instytucji, ustanawianych przez władze lokalne.

Więcej o: Prawo lokalne

Na tej stronie znajdą Państwo Statut Naszej Instytucji oraz przepisy wewnętrzne regulujące różne aspekty działania Naszej Instytucji.

Więcej o: Statut i regulaminy

W dziale Organizacja znajdą Państwo informacje o strukturze organizacyjnej Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu, władzach oraz wszystkich jednostkach i komórkach organizacyjnych GOK.

Więcej o: Organizacja

W tym dziale publikowane są uchwały, zarządzenia, stanowiska w sprawach publicznych podjęte przez władze Naszej Instytucji.

Więcej o: Uchwały i zarządzenia

W tym dziale znajdują się oświadczenia majątkowe kadry Naszej Instytucji zobowiązanej do składania i udostępniania takich oświadczeń.

Więcej o: Oświadczenia majątkowe

W dziale Programy i raporty znajdą Państwo informacje o zamierzeniach Naszej Instytucji - strategiach, programach działania, projektach, planach rocznych i okresowych oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.

Więcej o: Programy i raporty

W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Naszej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Nasza Instytucja.

Więcej o: Finanse i mienie

W tym dziale znajdą Państwo sprawozdania finansowe Naszej Instytucji, w tym sprawozdania finansowe z realizacji projektów finansowanych ze źródeł publicznych.

Więcej o: Sprawozdania finansowe

W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Naszej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.

Więcej o: Załatwianie spraw

W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

Więcej o: O BIP

Na tej stronie znajdą Państwo odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Naszej Instytucji.

Więcej o: Pomoc BIP

W tym dziale znajdą Państwo zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Naszej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .

Więcej o: Ogłoszenia

Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.

Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)

Więcej o: Zamówienia publiczne

Od 16 kwietnia 2014 r. minimalnym progiem stosowania ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych jest 30 tysięcy euro wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia – do tej wartości zamawiający nie mają obowiązku stosowania ustawy i ogłaszania postępowań przetargowych.

Więcej o: Zamówienia do 30 tysięcy euro

Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Naszej Instytucji.

Więcej o: Praca w Naszej Instytucji

W tym dziale zamieszczamy różne oficjalne komunikaty i obwieszczenia z zakresu działalności Naszej Instytucji.

Więcej o: Obwieszczenia i komunikaty